Technologie čištění železničních vozů:
- Paření - do vnitřku nádoby se přivádí středotlaká pára o tlaku 0,8–1,2 MPa a teplotě 190–230°C
- Průplach rozpouštědlem (dle potřeby, zejména u tmavého zboží)
- Výplach teplou (horkou) vodou: Průplach se provádí vodou o teplotě 60 – 90°C a tlaku 1 – 1,5 MPa. Pomocí rotační trysky Fury je teplá (horká) voda rozstřikována do nádoby.
- Výplach studenou vodou, případně tlakovou studenou vodou Výplach studenou vodou o tlaku 0,45 MPa a 1,6 MPa se používá u železničních cisteren za účelem čištění některých produktů, nebo pro zchlazení pláště nádoby po horkém čištění.
- Tlakové čištění čerpadlem Uraca 850 bar - lze provést jen u cisteren a kontejnerů s vrchním plněním (dómem), bez vnitřních peřejníků, žebříků a výztuh
- Sušení vzduchem Podle potřeby je možné ruční čištění, čištění povrchů a konečné ruční dočištění.
Používané čistící látky
Každému zákazníkovi se věnujeme individuálně a čistící proces sestavujeme na míru. Při naší práci používáme čistící látky od předních renomovaných výrobců, jako jsou NOVATO(CZ), AMSTUTZ(SUI), VECOM(NL), FINKE LUBES(DE), s nimiž spolupracujeme na optimální skladbě čistidel a jejich užití na dané produkty k maximální spokojenosti našich zákazníků.
Čištěné produkty
třída 2. |
jen po vydusíkování |
třída 3. |
bez omezení |
třída 4.1. |
jen kapalná síra |
třída 8. |
jen prázdné cisterny |
třída 9. |
bez omezení |
Cena
Cena čištění se řídí platným ceníkem. Po každém čištění vydáváme atest o kvalitě čištění - ECD.
Kapacita
Čistící stanice disponuje 16 stáními pro železniční vozy